26.01.11

Вчителька не може заохотити хлопчика до класних заходів художньої самодіяльності. Що робити? Практичні поради.

Педагог повинен враховувати багато факторів, які розвивають дитину, - її інтереси, 
особисті якості, навички суспільної поведінки. К.Е. Ціолковський, відкриваючи завісу
 над таємницею народження творчого розуму, дійшов до такого висновку: 
«Спочатку я відкривав істини, відомі багатьом, потім став відкривати істини, 
відомі деяким, і, на кінець, став відкривати істини, нікому ще не відомі». Це і є
 шлях становлення творчих здібностей, шлях розвитку винахідницького та
 дослідницького таланту. Одним з основних принципів навчання є принцип
 від простого до складного. Даний принцип полягає у поступовому розвитку
 творчих здібностей. Всі заняття з розвитку творчих здібностей проводяться
 в ігровій формі.В процесі організації навчання розвитку творчих здібностей
 велике значення надається загально-дидактичним принципам: науковості, 
систематичності, послідовності, доступності, наочності, активності, надійності,
 індивідуального підходу.У відповідності з прислів'ям, що про море краще 
запитувати у моряка, хороший вчитель творчості повинен бути одночасно і 
творцем, і організатором творчості, і цінителем результатів.