Поради:
- співчувати, але не шкодувати;
- якщо людина злиться, позлитися разом з нею, щоб не збирались
емоції всередині, краще їх виразити;
- підтримка має бути безпосередньою, природною;
- можна посваритися на людей, якими незадоволений ваш близький. Мовляв, ну і правда, що вони з тобою роблять?! Можна застосовувати і більш сильні вислови;
- якщо людина страждає, плаче, скаржиться, у відповідь теж можна виразити власне не задоволення, позлитись. В незадоволенні більше енергії, ніж в жалості;
- не варто давати поради. Той, хто радить, бере на себе відповідальність. Якщо людина вчинить так, як їй сказали, це ще не означає, що це подіє, і в такому випадку винним будете радник. Окрім того, чужі поради не дають людині можливість приймати вірне рішення самому;
- втішати людину не дуже корисно. Якщо говорити: та не переймайся, це все дурниці - це знецінює проблеми, які взагалі-то дуже важливі;
- конструктивний спосіб допомогти - розглянути з кілька варіантів виходу зі складної ситуації - краще три варіанти і більше. Запропонувати їх, але в питальній формі: а що якщо ти зробиш так? Або так? Це допомагає людині вивчити різні можливості, аналізувати розвиток подій при кожному варіанті, бачити мінуси і, звичайно, плюси.